איך אני יודעת איזו פגישה לקבוע עבורי?

אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ובשיחה משותפת נוכל למפות יחד את הצרכים שלך ולהתאים עבורך את הפגישה המתאימה ביותר.

איזה מהמענים שלכם ניתן לקיים אונליין (טלפונית / בזום)?

רוב שירותי המרכז ניתנים גם אונליין – בטלפון או בזום – כדי להנגיש את הטיפול גם למי שמתגורר בפריפריה או מתקשה להגיע פיזית למרכז. אנחנו מאמינים שלכל אדם מגיע מענה מקצועי וזמין, גם מרחוק.

האם יש במרכז התמחות במתן טיפול תרופתי של טיפול בקשב?

כן, אנו מציעים מענה לאנשים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז מעל גיל 18. אם יש לך צורך ספציפי בנושא זה, מומלץ ליידע אותנו מראש, כדי שנתאם עבורך פגישה עם המטפל המתאים.

האם ניתן לקבל דרכם מראש לקאנביס רפואי?

אנו לא עובדים עם קנאביס כתרופה למצוקה נפשית, ולכן איננו עוסקים במתן אישורים או מרשמים לקנאביס רפואי.

איך אפשר להשתמש במרשם הפרטי שקיבלתי מהפסיכיאטר?

ניתן לקחת את המרשם שניתן על ידי הפסיכיאטר/ית ולמסור אותו לרופא המשפחה שלך. הרופא יכול להזין את המרשם לתיק הרפואי שלך בקופת החולים כחלק מטיפול קבוע ובכך יהיה לך מרשם לניפוק עדכני בבית המרקחת.

איך נראה הסיכום הפסיכיאטרי שמקבלים? ומה ההבדל בין סיכום של חוות דעת לבין סיכום של פגישת ייעוץ?

סיכום פגישת ייעוץ פסיכיאטרי – כולל מסמך המסכם פגישת הערכה פסיכיאטרית, הכוללת אבחון והמלצות טיפוליות. מדובר בפגישת ייעוץ של עד שעה, שלאחריה לרוב מתקיימות פגישות המשך של מעקב.

סיכום חוות דעת – מסמך מקיף עם מחויבות משפטית, המיועד לגורם חיצוני (כגון ביטוח לאומי, משרד הביטחון, מוסדות אקדמיים וכו'). חוות הדעת נכתבת למטרה ספציפית וכוללת הערכה מפורטת יותר. פגישה זו אורכת שעה וחצי.

האם ניתן להגיע ראשית לפגישת ייעוץ פסיכיאטרי ולאחר מכן להשלים לחוות דעת פסיכיאטרית? ובמידה וכן איך מתבצע התשלום?

כן, ניתן להתחיל בפגישת ייעוץ פסיכיאטרי ובהמשך להשלים לחוות דעת פסיכיאטרית. במקרה כזה, התשלום יתבצע על פי ההפרש בין עלות פגישת הייעוץ פסיכיאטרי לעלות חוות הדעת הפסיכיאטרי. 

מדוע בטופס פנייה הראשוני אנחנו מבקשים מספר של איש קשר נוסף?

אנו מבקשים מספר של קרוב משפחה או איש קשר נוסף לפי בחירתך כחלק מהתפיסה הכוללת שלנו לטיפול וליווי המטופלים/ות. ניתן לבחור כל אדם שתבחר/י, שמרגיש לך נכון.

תוך כמה זמן מקבלים את מסמך חוות הדעת הפסיכיאטרי?

חוות הדעת נשלחת כשבועיים ממועד הפגישה. במידה ויש צורך דחוף במסמך, ניתן לציין זאת מראש ונעשה מאמץ לספק את חוות הדעת מוקדם יותר.

איך ניתן לשלם עבור המענים?

את התשלום יש לבצע 48 שעות לפני הפגישה, כדי להבטיח את שיריון התור, בנוסף התשלום יהווה את אישור הגעה.

לפני הפגישה תשלח אליך דרישת תשלום במסמך שבתוכו יש שני קישורים לתשלום לבחירתך בתשלום בביט או בתשלום בכרטיס אשראי.

ניתן לשלם גם בהעברה בנקאית כדי לעשות זאת יש לפנות למזכירה לקבלת פרטי החשבון לביצוע ההעברה.

האם ניתן לשלם בתשלומים? ואם כן בכמה?

כן, ניתן לחלק את התשלום לעד 3 תשלומים בכרטיס אשראי. במסמך דרישת התשלום שיישלח אליך, יש לבחור בקישור לתשלום באשראי ושם ניתן לבחור את חלוקה לתשלומים. במידת הצורך, ניתן לפנות אלינו ולבקש שינוי במספר התשלומים האפשריים.

האם ניתן לקבל החזר עבור מענים שלנו דרך ביטוח הבריאות הפרטי שלך? 

כן ניתן, ההחזר תלוי בתנאי הפוליסה שלך ובהתאם גם דמי ההשתתפות העצמית. ברוב הביטוחים קיימת מכסה שנתית לייעוצים עם מומחים ולמענה רגשי ולכן כדאי לבדוק מול חברת הביטוח את הכיסויים שלך בפוליסה. חשוב לשמור את החשבוניות לצורך הגשת בקשה להחזר.

האם ניתן לבטל פגישה? 

כן עד 48 שעות לפני מועד הפגישה.

ביטול פגישה בהתראה של פחות מ-48 שעות כרוך בתשלום מלא עבור הפגישה.

ניתן לקרוא את כל הפרטים על מדיניות הביטולים בעמוד מדיניות הביטולים באתר שלנו.